środa, 8 czerwca 2016

1 i 2.Autograf Majki Jeżowskiej;))

                                                                 

                                                                     

                                                                         Hej;)))


Mój pierwszy autograf, który zainspirował mnie do zbierania, mam od Pani Majki Jeżowskiej.


Majka Jeżowska, naprawdę Maria Zofia Jeżowska (ur.25.05.1960 r. w Nowym Sączu.) - polska piosenkarka,kompozytorka i reżyser.

zdjęcie z autografem i dedykacją;)

W roku 2014 w wakacje Pani Majka przyjechała do mojego miasta. Wstęp był darmowy,więc postanowiłam, że pójdę. No i kupiłam płytę już po koncercie, więc podpisała mi ją i dostałam zdjęcie już z podpisem nadrukowanym ale dopisała mi także dedykację.




autograf w środku płyty;)

okładka płyty;)



Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeśli tak to zapraszam do zaobserwowania mojego bloga a także do komentowania;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz