czwartek, 9 czerwca 2016

3 i 4. Autograf Julii Wróblewskiej;)


                                                                            Hej;)) 







Drugi autograf mój dostałam od Julii Wróblewskiej.Wyczytałam w internecie(2014 rok, sierpień), że można dostawać autografy także przez pocztę. Znalazłam adres na który mogę wysłać prośbę o autograf do Julki. Napisałam. Na fb dostałam wiadomość(po kilku dniach),że list doszedł ale że to były wakacje Julka wyjechała i dopiero jak wróci to podpisze zdjęcia. No więc jakieś 2-3 miesiące czekałam, ale w końcu dostałam i po prostu nie mogłam w to uwierzyć!!!




Podpis Julki;)


Julia Wróblewska (ur.18.10.1998r. w Warszawie) – polska aktorka młodzieżowa.Zadebiutowała rolą Michaliny, w komedii romantycznej Ryszarda Zatorskiego,, Tylko mnie kochaj" u boku Macieja Zakościelnego,Agnieszki Dygant  i Agnieszki Grochowskiej. Rola w filmie przyniosła jej natychmiastową popularność. Następnie pojawiła się w takich serialach, jak:,,Magda M.", ,,Rodzina zastępcza", ,,Determinator" oraz ,, Naznaczony". Od 2007 wciela się w postać Zosi, w polskim serialu,,M jak Miłość".
Na dużym ekranie ponownie pojawiła się pod koniec 2011, w świątecznej produkcji,,Listy do M."  oraz gościnnie w,,Och Karol 2". Wiosną 2012 wraz z Maciejem Stuhrem zagrała w krótkometrażowej produkcji,,Vocuus".
Wiosną 2015 wzięła udział w programie,,Celebrity Splash" emitowanym w telewizji Polsat Zajęła 4 miejsce.
Od 4 marca do 6 maja 2016 brała udział w piątej edycji programu,,Dancing with the Stars.Taniec z Gwiazdami" emitowanego przez telewizję Polsat. Jej tanecznym partnerem był Jan Kliment. Ostatecznie zajęli 3 miejsce.


Podpis Julki z dedykacją;)

Na dzisiaj to koniec. Jeśli macie jakieś sugestie, co robię żle albo czy się podoba czy nie to śmiało piszcie w komentarzach. 

                                                                Cześć;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz