piątek, 10 czerwca 2016

5. Autograf Bronisława Komorowskiego;)

                                                                      Hej;))






Mój trzeci autograf,dostałam od byłego już prezydenta - Bronisława Komorowskiego. Podpis jest nadrukowany,ale dostałam także list z przeprosinami, że pan prezydent nie może osobiście podpisać zdjęcia. No ale się liczy;))






Bronisław Maria Komorowski (ur.4.06.1952r.  w Obornikach Śląskich) – polski polityk i historyk , od 6 sierpnia 2010 do 6 sierpnia 2015 prezydent Rzeczypospolitej Polskiej.
. Od 10 kwietnia 2010 do 8 lipca 2010 wykonywał tymczasowo obowiązki prezydenta RP.

Przez wiele lat związany z ruchem harcerskim. Należał do 75. Mazowieckiej Drużyny Harcerskiej w Pruszkowie. Podczas studiów był instruktorem harcerskim w Szczepie 208 WDHiZ im.Batalionu ,,Parasol" w hufcu Mokotów.  W harcerstwie poznał przyszłą żonę.



Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeśli tak to zapraszam do zaobserwowania mojego bloga a także do komentowania;))

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz